ben in taipei - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Mika Poecke - WaarBenJij.nu ben in taipei - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Mika Poecke - WaarBenJij.nu

ben in taipei

Door: mika

Blijf op de hoogte en volg Mika

12 Oktober 2014 | Taiwan, Taipei

hoi allemaal, ben in taiwan, sorry dat ik nooit reageer bij de appjes, het is namelijk 6 uur later in taiwan, later 7 uur maar dat komt omdat de tijd in Nederland naar de wintertijd gaat. het is super leuk in taiwan ik heb wel een beetje last van de tijd verschil, onze gids is henry, henry wang, dat is wel zijn toeristen naam voor het buitenland. ik ben nu in het Howard suites hotel. ik ben net naar het ziekenhuis geweest, daarna naar een heel mooi en luxe hotel en toen naar een tempel in taiwan en toen als laatste naar het chiang kai-shek in het ziekenhuis ben ik geboren helaas is de kamers waar de baby's lagen is aan het verbouwen ben wel binnen geweest alleen niet in die gangen wat ik net heb gezegd . in dat hotel hadden ze kristallen in een steen, echt heel erg mooi. dat hotel staat echt helemaal in de bergen, het hotel is in de vorm van een tempel ik dacht eerst dat het een tempel was. in die tempel was er na vijf minuten gingen ze de wacht verwisselen dat vont in ik minder leuk.chiang kai-shek is een tempel best groot, die tempel is buiten alleen er staat daar een hele belangrijke meneer van taiwan, op een stoel.daar is een standbeeld van gemaakt. die staat binnen in de tempel even wat van vertelt. je kan daar daar ook vissen voeren en schilpadden voer kost 10 Taiwanese dollar in euro's is dat 6 cent. in de bomen zaten eekhoorntjes.


het is nu donker in in taiwan ik doe het expres want bij jullie is het kwart over twaalf.
reageer wel want dan weet ik wie je bent.
ben eergisteren natuurlijk aangekomen in het vliegtuig zat ik in de economy comfort class dat is met extra been ruimten je had zoon schermpje je kon daar films, muziek, luisterboeken, en nog wat ik heb maar twee uurtjes geslapen denk ik.



ik ga nu eten doei .... reageer wel


  • 12 Oktober 2014 - 19:12

    Opa En Oma:

    Dag Mika,
    Wij reageren wel hoor. We vinden het juist leuk dat we ook van jou wat horen. Zo'n prachtig hotel waar jullie nu zijn. En wat leuk dat jij het ook zo naar je zin hebt in Taiwan en al gekeken hebt waar jij bent geboren!!Heel mooi!
    Ja dat verschil van tijd daar moeten wij ook aan wennen, want terwijl ik dit berichtje schrijf naar jou liggen jullie al lang weer op bed. Opa en ik zijn vandaag de hele dag weg geweest en het is hier nu 7 uur op zondagavond.Opa kijkt naar Studio Sport en ik ben gauw gaan kijken of ik een berichtje had van jullie.
    Dag lieve schat, veel groeten aan iedereen en een knuffel van ons. Opa en oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Taiwan, Taipei

Mika

Ik ga een rondreis maken door Taiwan, het land waar ik geboren ben.

Actief sinds 28 Sept. 2014
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 4289

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2014 - 31 Oktober 2014

Taiwan

Landen bezocht: