paar M.I.N - Reisverslag uit Rijkerswoerd, Nederland van Mika Poecke - WaarBenJij.nu paar M.I.N - Reisverslag uit Rijkerswoerd, Nederland van Mika Poecke - WaarBenJij.nu

paar M.I.N

Door: mika

Blijf op de hoogte en volg Mika

10 Oktober 2014 | Nederland, Rijkerswoerd

ga al bijna iedereen die mij volgt reageer nog een fijne vakantie over een week en vertel wat jullie hebben Gedaan op school en zeg na de vakantie of die nieuwe luuk Klein,aardig,groot,dik. is ik zie jullie nog wel bij de groep van whatsapp ik maak weer een verslag als ik ongeveer als ik in het vliegtuig zit doeiii

  • 10 Oktober 2014 - 17:20

    Oma Monique:

    Dag Mika, ik ben dan wel niet van jouw school, maar ik wil je toch ook heel graag volgen. Opa en ik wensen je een goeie reis en wij hopen dat je ons heel veel kunt vertellen over jullie reis en over Taiwan natuurlijk.
    Knuffel van opa en oma

  • 18 Oktober 2014 - 10:03

    Fadi:

    hopelijk is het leuk in Taiwan maar ik denk het wel en je hebt denk ik ook lekker eten daar groeten van fadi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rijkerswoerd

Mika

Ik ga een rondreis maken door Taiwan, het land waar ik geboren ben.

Actief sinds 28 Sept. 2014
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 4295

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2014 - 31 Oktober 2014

Taiwan

Landen bezocht: