dag 8, aan het strand. - Reisverslag uit Kending, Taiwan van Mika Poecke - WaarBenJij.nu dag 8, aan het strand. - Reisverslag uit Kending, Taiwan van Mika Poecke - WaarBenJij.nu

dag 8, aan het strand.

Blijf op de hoogte en volg Mika

18 Oktober 2014 | Taiwan, Kending

hoi allemaal ik heb het echt super leuk hier en jullie? ik wel. leuke reacties, dat is leuk om te lezen.

Sinds gisteren zitten we in een supergroot hotel, aan het strand, helemaal in het zuiden van Taiwan, in Kenting.
Aan de rechterkant is de straat van Taiwan, dat is het water tussen China en Taiwan..en aan de linkse kant is de Pacific Ocean.
In het hotel hebben ze zelfs botsauto's, bowlingbanen, arcadegames, een indoor golfbaan, een waterpark, een mooi buitenzwembad en een privestrand.
Gisteren ben ik naar een natuurlijk vuur geweest, dat was op een open plek waar het vuur uit de grond komt. Nou ja, het gas komt daar uit de grond en daar brandt altijd vuur.
Er was een man die met een stok een gleuf in het zand maakte en daar een aansteker bijhield en toen was er een vuurtje. Heel raar.

Vandaag heb ik een hele lange wandeling gemaakt door een nationaal park, mooi hoor.
We liepen langs koraalrif, miljoenen jaar geleden was dat namelijk de bodem van de oceaan waar we liepen.
We zagen landkrabben en vlinders zo groot als de hand van mijn vader. Er zaten ook apen, maar die hebben we niet gezien.
op een andere dag zagen we een heleboel wilde apen, gewoon langs de weg.
Daar zijn we even gestopt om foto's te maken, er was er ook eentje met een klein babyaapje, daar sta ik mee op de foto.
Vanavond ben ik naar de nightmarket geweest, hier is dat iedere avond en dat is heel druk.
Morgen gaan we naar een heeeeel groot aquarium, een soort burger's ocean maar dan veel groter.

Fijne herfstvakantie allemaal.Ik schrijf morgen weer.

  • 18 Oktober 2014 - 17:14

    Opa En Oma:

    Hoi Mika, leuk hoor weer een berichtje van jou! Gezellig dat jouw klasgenoten nu ook reageren op alles wat jij schrijft.
    En wat hebben jullie het goed daar in Taiwan, een prachtig hotel nu. Wij wensen jullie voor morgen veel plezier bij de grote aquarium! En dat zal jou zeker aanspreken. Je hebt immers thuis ook eentje, maar dan in het klein?
    Groetjes van opa en oma

  • 21 Oktober 2014 - 09:41

    Josien:

    Hoi Mika,

    Wat een mooie avonturen beleef je in Taiwan. Heel leuk om dat te lezen. Hoe was het grote aquarium? En wat bijzonder dat je zomaar apen hebt gezien en zelfs met een babyaapje op de foto staat.
    Heel veel plezier met z'n allen. Ik blijf je avonturen volgen!

    groetjes Josien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Taiwan, Kending

Mika

Ik ga een rondreis maken door Taiwan, het land waar ik geboren ben.

Actief sinds 28 Sept. 2014
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 4300

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2014 - 31 Oktober 2014

Taiwan

Landen bezocht: