deze maandag niet naar school - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Mika Poecke - WaarBenJij.nu deze maandag niet naar school - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Mika Poecke - WaarBenJij.nu

deze maandag niet naar school

Door: mika

Blijf op de hoogte en volg Mika

13 Oktober 2014 | Taiwan, Taipei

hoi allemaal net heerlijk gegeten . alleen was ik een beetje te laat want ik heb te lang geslapen en het eten is tot 10 uur, en ik was pas om half 10 wakker. ik heb het gelukkig nog gehaald kon nog vijf minuten eten.
en hoe is het op school bij jullie ? ik ga vandaag naar het tehuis waar ik heb gelegen, en naar de Taipei 101 was eerst de hoogste toren van de wereld nu staat hij op nummer 3. ik weet niet of jullie het al weten maar ik ga ook met een andere familie die komt vandaag in de middag aan. er zijn twee meisjes bij van 11 en 9. ik weet dat jullie dit nog niet kunnen lezen maar meschien in de klas wel. wat hebben jullie vandaag gedaan ik vertel dat vanavond

groetjes mika

wel reageren


  • 13 Oktober 2014 - 11:19

    Opa En Oma:

    Zo Mika, lekker lang geslapen. Dat komt waarschijnlijk omdat je nog niet zo gewend bent aan het verschil van tijd tussen Taiwan en hier in Nederland. Het is hier nu kwart over elf 's morgens.
    Het wordt een spannende dag vandaag voor jou! Wij zullen aan je denken!! En we kijken al uit naar het verhaaltje wat je ons straks te vertellen hebt!
    Knuffel van opa en om

  • 16 Oktober 2014 - 15:34

    Juf Mirl:

    Hoi Mika,
    Wat leuk van je te horen; we hebben vanavond de inloopavond. Ben benieuwd hoe het voor jou was om terug te zijn in het tehuis waar je hebt gelegen. Hoe vind je het tot nu toe om zo ver van Nederland te zijn?
    We hebben vandaag geprobeerd om naar je weblog te kijken ,maar de computer had er geen zin in. Morgen laten we even wat van ons horen en dan lekker een week vakantie.

    gr juf mirl

  • 17 Oktober 2014 - 13:13

    De Klas:

    Hoi hier spreekt de klas,
    De nieuwe Luuk is niet dik en ook niet dun. Hij ziet er gewoon uit en is aardig.Hoe gaat het met jou?
    Heb je al nieuwe vriendjes gemaakt? Is Taiwan een mooi land en wil je graag foto's sturen?
    Kom je nog op facebook of is dat lastig. Heb je je biologische ouders al gezien of gaat dat niet lukken?
    Met ons gaat het goed en over drie kwartier hebben wij vakantie. Kan je ons al wat woordjes leren ?
    Heb je al veel souveniertjes gekocht?

    doei groeten van de raketten

  • 17 Oktober 2014 - 22:59

    Jayden Uit Je Klas =):

    Yoo Mika,

    Is t leuk in Taiwan? Hier op school tenminste niet.. Haha. Kon je me maar meenemen ! =)
    Zijn er veel verschillen tussen Nederland en Taiwan?
    Ik hoop dat je nog veel plezier hebt in Taiwan!

    De balluh!
    Van Jayden

  • 18 Oktober 2014 - 13:06

    Eline Uit Je Klas! :D:

    Hoi mika! hoe is ''t daarzo ?? hier gaat het goed! ( en ook op school, je weet wel :p( veel lawaai >.<) maar bij jou is het rustig he , :p bij ons is het nu 13: 07 . en bij jou ? ik hoop dat je het daarzo leuk vindt!! :D




    Groetjes! & nog en fijnen reis ! :)

  • 18 Oktober 2014 - 22:44

    Souraya:

    Zoo irie dat onze tijd verschild want bij ons is het nu 22:43 ik ben nieuwschierig Hoelaat het nu bij jou is Mika ??? Mij moeder wenst je een fijne vankatie toe en ik natuurlijk ook , Groetjes souraya

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Taiwan, Taipei

Mika

Ik ga een rondreis maken door Taiwan, het land waar ik geboren ben.

Actief sinds 28 Sept. 2014
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 4303

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2014 - 31 Oktober 2014

Taiwan

Landen bezocht: